02.05.2017

Och så går vi in i Maj månad, så gött. Nu är våren här, men på Malta är det ju som svensk vår redan i Mars, men tänker på er där hemma i Sverige. Nu hoppas jag att ni slippa kyla och snö, och får sol och grönska istället.
 
Nu har jag klarat av nattpass nummer 2 av 6.. Denna natten gick ovanligt fort och de nästkommande nätterna får gärna gå lika fort. När jag slutar vid 08.00 så ska jag hem och sova i 2 timmar, och sen ska jag till St James sjukhus och ta bort mina stygn i armhålan. Ska bli skönt att bli av med dem samt att de tar en titt på mitt sår som de lyckades åstadkomma under operationen. Jag hoppas att jag kan få börja träna nu när stygnen är borta. Dock så kommer det knappt finnas tid till träning då jag kommer ha fullt hus ett tag framöver. Det ska bli så skönt att äntligen få träffa min älskade familj igen! Senast jag träffade dem va i februari, så det är på tiden att vi återförenas igen. 
 
 
Såhär ser det ut på min telefon just nu. Massa kul inplanerat. 
 
 
HANNA
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp