20.03.3017

Jahapp. Undra om ni kan gissa vilket pass jag jobbar denna vecka? Ja precis, nattpass. IGEN. Ja det stämmer. Jag jobbade 5 dagar natt och sedan var jag ledig 1 dag och sen var det dags för 6 dagar nattpass.. Just nu sitter jag och väntar på att få gå av för natten/dagen vid 08.00 och då har jag 4 nätter kvar.  På riktigt så har jag inget liv under dessa dagar. Jag går på "extra engergi" och befinner mig i någon bubbla där det bara är jag. 
 
Hur som helst så har jag en riktigt rolig helg att se fram emot med födelsedagsfirande för Alex, hemma fest och ett event på lördag. Efter mina nattpass är jag som tur var ledig i 10 dagar, så då har jag tid till att återhämta mig. Jag har inte planerat någonting alls utan tar det som det kommer. Känns skönt att inte ha något planerat faktiskt. De senaste gångerna jag har varit ledig så har jag åkt till Sverige och väl hemma i Sverige så är det full fart. Denna gången ska det vi skönt att bara få vara och njuta av vädret. 
 
 
 
- Har välkomnat våren och gjort det lite mysigt med blommor hos mig.
 
 
HANNA
Allmänt | |
Upp