06.02.2017

"Asså dessa nattpass kan vara de värsta" - så tänkte jag börja mitt inlägg när jag satt och skrev natten mellan måndag till tisdag...Men av någon anledning så slutade jag att skriva på inlägget efter en mening.. Idag kan jag säga att uppfattningen har ändrats lite, men inte mycket. Att jobba 12 timmars pass är påtagligt, och ännu mer när det är under natten. Klockan är nu 04.30, vilket innebär 3,5 timmars jobb kvar för idag, eller aa jag jobbar ju egentligen igen detta dygn, vilket är vid 20.00.. Snacka om ångest man får när man inser att man jobbar två gånger på ett dygn.. MEN efter dagens nattpass så har jag bara 3 nätter kvar! Och det känns alltid bra att man har tagit sig igenom mer nätter än vad man har kvar. 
 
Dock så har jag kaosat upp mina matvanor mer än vanligt då man blir så sugen på godsaker när man är uttråkad. Har börjat dricka dricka vilket också är ovanligt för att va mig. Och detta ska inte bli en vana. När jag är tillbaka från min minisemester i Sverige så ska jag bli signa upp mig på GX-1 som erbjuder träningsklasser, tror det är precis vad jag behöver för att komma igång med träningen! 
 
Denna veckan har varit riktig vintrig med regn, blåst och strömavbrott. Men de gör mig inget då jag sover nästan hela dagarna ändå. Idag när jag vaknade så packade jag lite samt checkade in, jag åker ju till Sverige på lördag! Känns fortfarande lite overkligt då jag
 
Nu ska jag fortsätta kolla på gåsmammam och sen lite youtube. Längtar hem till kissarna och sängen. Blir alltid tröttast vid 4-6 på morgonen när jag jobbar natt. 
 
 Tog en promenad till Malta universitet i Msida, hittade lite fina palmer. Tacksam för att jag fick se lite grönt, mina ögon behövde det. 
 
HANNA
 
Allmänt | |
Upp