11.02.2017

Asså jaa! Efter 7 dagars nattpass går jag äntligen av! OCH jag åker till Sverige ikväll. Om 11 timmar mer exakt. Men innan det ska jag sova lite, käka frukost med tjejorna och packa. Blir en minisemester på en vecka och det ska bli så skönt! Trots att jag har jobbat 84 timmar (!!!) på en vecka så är jag inte så trött. Har lyckats sova 5-6 timmar varje dag och ska försöka att ställa om dygnet redan idag. I Sverige kommer det vara full rulle som vanligt för att hinna träffa så många så möjligt på denna korta tid. Men jag är glad att jag har möjligheten att åka hem så ofta som jag faktiskt gör, inte alla som kan göra det.  Ser inte fram emot kylan men det ska bli skönt med frisk luft och ja det är särskrivet medvetet då menar FRISK luft och inte äcklig och tung luft som på Malta. 
 
 
HANNA
Allmänt | |
Upp