02.02.2017

Och så sitter jag här, på jobbet. Inte ett skit att göra. Har kollat youtube sedan 20.00 och nu har tröttnat rejält. Att sitta på en stol och glo på en dataskärm är kul ett tag, men inte i 10 timmar... Men om 3 timmar så får jag gå hem och sova. Alex skrev dock och berättade att Nexus hade gått loss på mina nyinköpta tulipaner, så blir att kolla till honom när jag kommer hem.. Den där lilla katten alltså. Han har hamnat i någon period då han busar extremt mycket medans Daphne bara blir lugnare och lugnare. 
 
För att fördriva tiden så tänkte jag kolla klart på serien gåsmamman och sen kanske börja på någon ny serie. Men innan det så ska jag gå ut på balkongen och ta lite friskluft. 
 
-Mitt lilla hjärta när vi väntade på veterinären. Han låg inlindad i favoritfilten i en timma helt lugnt och stilla. 
 
- Min fina Dappi. 
 
 
/HANNA
Allmänt | |
Upp