30.04.2017

Idag är en av de dagarna då jag har legat inne hela dagen och överlevt ännu en hemsk bakfylla. De två senaste gångerna jag har varit ute så har jag mått hemskt dagen efter. Väldigt ovanligt för att vara jag, men det har verkligen fått mig att välja mina tillfällen då jag ska dricka alkohol. Det är så himla ovärt att ligga hemma och må piss en hel dag. På kvällen kom Sofie och Nastja hit och vi käkade tacos. Så mysigt! Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt och tänkte snart gå och lägga mig. Jag börjar mina 20-08 pass idag så därför försöker jag stanna uppe lite längre, för att vända på dygnet. 
 
Jag är så himla trött på allt strul med min lägenhet i Sverige. Jag är glad att jag valde att hyra ut den istället för att säga upp den men just nu så är det bara massa jobb. När den tidigare hyresgästen har lämnat lägenheten i ett fruktansvärt skick så får jag en mindre glad ny hyresgäst som såklart inte känner sig speciellt nöjd.. Jag är så dum och tror alltid så gott om alla, vilket jag nu får skit för.. Jag kommer aldrig mer att lita på någon i sånna här situationer. Samtidigt är det inte så lätt att hålla koll när man bor 4 timmar med flyg bort, men jag skulle ha tagit mig tid till att inspektera lägenheten under uthyrningsperioden, men det är lätt att vara efterklok. 
 
Men för att tänka på annat, så har jag sååå mycket kul att se fram emot de kommande veckorna! Familj och vänner kommer på besök och det ska bli så kul! <3
 
 
 
 
/HANNA
Allmänt | |
#1 - - stephaniehak.com:

12-timmars pass :O Vart tusan jobbar du kvinna?

Svar: Haha, jag vet. Det är helt stört! Det är på Trustly som det krigas så hårt ;).
Hanna Wettergren

Upp