12.11.2016

Wow, vilken magisk kväll det blev igår! TACK till alla om var med och gjorde den så fantastisk. Och tack till alla som gratulerade mig på min födelsedag. Man blir alldeles varm i hjärtat av att se hur fina människor man har där hemma i Sverige och som man är har här hemma på Malta <3. 
 
Kvällen började på baren Chalice som numer är min favorit lounge/bar. Riktigt trevlig ställe! Vi blev ett stadigt gäng och vi hade väldigt trevligt. Klockan drog iväg och senare gick vi vidare till Plush för att dricka lite mer. Tror vi gjorde slut på två helrör på 30 minuter, haha. Efter det drog vi vidare till hugos och dansade i några timmar och vid 04 så kände jag mig nöjd. 
 
Idag så var jag med Daphne till vetrinären för en kontroll. Allt såg bra ut så om en vecka tar de bort stygnen. Lilla hjärtat. Hon mår mycket bättre nu mot vad hon gjorde direkt efter operationen. Tack och lov. 
 
Har bara segat hemma i soffan hela dagen. Städat lite, tvättat och bäddat rent. Så tänkte jag duscha och sedan krypa ner och sova. Fast samtidigt så får jag lite stress över att jag bara är hemma idag. Kanske borde gå ut och gå, eller hitta på något. 
 
På måndag så börjar jag nya jobbet. Ska bli så himla kul och jag är riktigt taggad. Ska bli kul att få använda hjärnan. Känns som att jag har gjort de mesta per automatik senaste tiden på jobbet. 
 
Just nu saknar jag Sverige en del. Saknar snön, konstigt nog. Men saknar också att få bo i en lägenhet där jag kan inreda och göra "typ" vad jag vill. Trots att mitt hus är dubbelt så stort mot min lilla etta i Norrköping, så kan jag inte låta bli att planera hur jag vill inreda när jag flyttar hem. Det blir som att flytta in på nytt. 
 
 
 
/HANNA
 
Allmänt | |
Upp