12.12.2016

Måndagen lider mot sitt slut, men det gör mig ingenting, för idag fick jag veta att jag är ledig imorgon. Igår hade jag en sjuklig söndagsångest. Kanske för att jag gick ut lite väl hårt i fredags och var bakis exakt HELA lördagen. Sov till 17.30 på kvällen.. Och gick sedan och la mig vid 20 och sov till 09.00 på söndagen.. Snacka om att sova bort en hel dag, haha. Men kul var det på fredagen i alla fall. 
 
Imorgon ska jag försöka handla lite julklappar och handla lite åt mig själv också. Tänkte även träna/ta en promenad. Resten av dagen ska jag nog bara njuta av att vara ledig.
 
Nu är det inte många dagar tills jag åker till Sverige. Det ska bli så kul att få komma hem till Sverige en sväng. Träffa alla saknade, känna kylan mot ansiktet, köra bil, äta god mat osv. De tre månaderna som det har gått sedan sist jag var hemma har gått så himla fort. Känns som att det var typ 3 veckor sedan jag var hemma. Det är ju positivt på ett vis, men blir samtidigt lite rädd att jag inte saknar Sverige. En del av mig vill börja tänka på flytt, medan en annan del av mig inte alls är redo för det. Jag försöker att inte tänka så mycket på det och bara låta allt komma som det kommer. 
 
HANNA
Allmänt | |
Upp