03.12.2016

och så är det December. Denna gången gör det inget att tiden har gått fort, för det innebär bara att det är mindre tid kvar tills jag får komma hem till Sverige och hälsa på.
 
Igår var det Julfest med jobbet. Först hade vi teambuilding vilket bestod av att vi fick vara med och förbereda maten som vi senare skulle äta. Vi fick också testa på att stå i baren och göra en framtagen "Trustly drink", det var skoj! Efter det så hände det mindre roliga... Jag hade tagit med mig telefonen för att ta lite bilder oså. När vi är klara så springer jag på toan lite fort och när jag drar ner byxorna så hör jag att något faller i toaletten... Ja där låg min nya jobbtelefon.. Så ja, ungefär där *dog* min kväll. Men jag försökte hålla humöret uppe och gick upp på hotellrummet och fixade mig. Senare var det dags för trerätters + dessert. Blev dock inte så proppmätt som jag trodde då två av rätterna innehöll fisk, vilket inte går hem hos mig. Jag fick huvudvärk och kunde inte släppa frustrationen kring min förstörda telefon, så jag drog hem vid 00, haha! 
 
Idag är jag mindre glad, men har bestämt mig att idag ska bli en bra dag. Jag är ledig, ska på julmarknad med tjejorna, och ikväll käka middag med nästa gäng brudar.
 
Har hamat i ett läge då jag vill ha allt det där jag inte kan få. Mycket är Sverigerelaterat och tror det beror på att det närmar sig jul. Jag har så mycket jag borde vara tacksam för istället. Men "mycket vill ha mer" stämmer så bra och just nu känns det som att jag dumt nog ser ner på det mesta. 
 
Nu ska jag göra mig iordning för julmarknad! Så mysigt. Bara snön som fattas. 
 
HANNA
Allmänt | |
Upp